19th Ave New York, NY 95822, USA

Znakowanie odzieży firmowej: haft czy nadruk sitodrukowy?

Najważniejszym elementem odzieży firmowej jest nadruk w postaci napisu, logo firmowego czy oryginalnej grafiki. Możliwości jest wiele, ale każda realizacja wymaga odpowiedniego wykonania. Odzież firmowa może być znakowana na kilka sposobów, ale do najczęściej wybieranych zaliczamy nadruk sitodrukowy oraz haft. W tym artykule podpowiemy, kiedy warto się zdecydować na jedno z tych rozwiązań.

Kiedy warto wybrać haft?

Haft to najlepsze rozwiązanie, jeśli zależy ci przede wszystkim na wysokim poziomie estetyki. Klienci wybierają tę formę znakowania odzieży, gdy oczekują, aby wykonane ubrania prezentowały się elegancko, prestiżowo i oryginalnie. Jeśli zatem chcesz zrobić wrażenie na swoich klientach lub kontrahentach, zdecydowanie powinieneś skłonić się ku temu rozwiązaniu.

Haft gwarantuje również trwałość. Zapewnia odporność na pranie i prasowanie, warunki atmosferyczne, ścieranie, nie blaknie z czasem i nie będzie kruszył się w przyszłości. To sposób na oznakowanie ubrań, które same w sobie wyróżniają się wysoką jakością.

Haft często uchodzi za metodą wyjątkowo drogą, co jednak wcale nie jest zgodne z prawdą. Kwestie kosztów w dużej mierze zależą od ilości zamawianych sztuk odzieży, a także poziomu skomplikowania tworzonej grafiki. Bardzo ważne jest również, aby zlecenie znakowania zlecić profesjonalnej hafciarni, która dysponuje nowoczesnym parkiem maszynowym i korzysta wyłącznie z nici renomowanych marek. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że realizacja naszego projektu będzie wykonana nienagannie pod każdym względem.

Kiedy warto zdecydować się na nadruk sitodrukowy?

Drukarnie sitodrukowe cieszą się nie mniejszym zainteresowaniem niż hafciarnie. Nadruk sitodrukowy znajduje zastosowanie najczęściej podczas znakowania t-shirtów, bluz lub toreb na zakupy. Polega na wykonaniu siatki o wąskich oczkach, przez które później przeciskana jest farba, nanosząc na przedmiot druk o określonym kształcie. Jeśli tworzysz dużą ilość odzieży i zależy ci na tym, aby koszty były jak najniższe, powinieneś zdecydować się właśnie na sitodruk. Jest to metoda najbardziej opłacalna przy średniej i dużej wielkości zamówieniach. Każdy nadruk wymaga przygotowania specjalnej matrycy, co jest dość czasochłonne, więc niekoniecznie opłaca się przy kilku pojedynczych sztukach. W takich przypadkach lepiej wybrać haft.